Hycklande Tyra?

America's next top model säsong 15 är i full gång i USA och jag är geek nr 1 som följer deras avsnitt och inte orkar vänta på att serien kommer till Sverige. Jag måste dock få avreagera mig lite. Tyra Banks snackar alltid om att modellerna måste vara hälsosamma, att hon hyllar kurvor och jadajadajada, så jag säger bara... WTF?! Tidigare kan jag inte säga att jag sett något att riktigt reagera på, men denna säsong får mig att må illa. Modellerna har gått från att vara TVmagra, det vill säga magra men inte synbart eftersom alla andra kändisar på teve också ser ut så, till att bara bli äckliga. Här kommer bildexempel på tre av deltagarna - Ann, AnaMaria och Liz. Dessvärre hittade jag ingen bra bild på Bratzdockan Jane som även hon är läskigt mager.
Nåväl. Bilderna talar för sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-11 @ 20:03:09
Postat av: Charlotte

...

2010-10-11 @ 20:03:22
Postat av: Mrs. Alex

dem ser inte bra ut :(!!!

COOL blogg

2010-11-21 @ 09:34:26
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida