2 dagar till frihet

Jag är sjukt less på ICA för tillfället. Jag är less på att ha samma utsikt (godiset och fruktavdelningen) dag ut och dag in. Jag är less på mitt klistrade leende och frasen "Vill du ha det på summan?". På kunderna som lämnar korgar och vagnar överallt och som kastar kvitton som inte är deras överallt. Skolan känns hemskt välkommnande, men det gör ju iofs också pengarna som kommer in på kontot om några dagar. Helt plötsligt kommer det kännas värt att jag inte haft något sommarlov.

Hade i alla fall ett minilov nu denna helg. Klockan åtta i fredags bar det iväg på rälsen. Sjukt trött efter en hel arbetsdag somnade jag och sov i princip alla de 18h som tågresan mot gbg tog (jag vaknade inte ens då de 4 killarna som jag delade kupé med steg av i Bromölla; då sover man hårt).

I gbg träffade jag Bunny (aka Annelie) och hennes mor Malin och hennes pojkvän Micke. Helgen var lysande; shopping, Madonna, Liseberg, tatuering och härligt sällskap.









Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida