hejhej

Jag känner mig sjukt oinspirerad till att blogga. Men ändå gör jag det. Varför? Det är som att det inte är för mig egen skull längre, men samtidigt kan jag ju inte säga att det är för någon annans skull heller, särskilt som min blogg inte blir överöst med kommentarer..
Kanske är det som med min Lunarstorm (som jag fortfarande har kvar). Jag har inte hjärta att ta bort den. Jag var liksom Lunaren nr1, och även fast det aldrig varit så att jag varit Kenza på bloggen så har den ändå fungerat som en slags källa där jag får skriva av mig; bara skriva just för att jag älskar att skriva. Även om det jag skrivit har varit sjukt banala saker som vad jag gjort under dagen.

Idag kan jag inte säga vad jag gjort, just för den anledning att jag inte hunnit göra något än. Jag vaknade för en halvtimme sedan. Helt sjukt hur trött jag varit dessa två sista veckor! Varenda ledig dag har jag sovit till tolv, och då har jag ändå gått och lagt mig på humana tider som typ halv tolv. Vilket innebär att jag sovit tolv timmar under natten. Kanske är det så att jag försöker ta igen mig på all den sömn jag inte fått då jag har jobbat på ICA.. Eller så ligger mina blodvärden på botten.

Vad SKA jag göra idag då? Först ska jag färga håret. Det ser för jävla sorgligt ut nu. Bara säga Isabellas kommentar: "Jag brukar inte lägga märke till din utväxt, men nu gör jag det! Är du verkligen sådär ljus på riktigt?". Sen ska jag försöka skriva lite på EUgrejen, även om hela den går åt helvete. Eller det är väl faktafrågorna som går åt fanders för jag hittar inte svaren. Jag vet inte om Mats ens kollat upp om det står svar någonstans? Och visst, det är klart att de finns somewhere på internet eller i någon bok, men då är jag samtidigt för lat för att orka försöka förstå något av den formella skriften som gör att asylpolitik likagärna kunde handla om jordbruket, så mycket säger det mig. 
Sen ska jag in till stan. Har lite tid att döda, ska försöka se om någon vill äta med mig. På kvällen sticker jag till Jonathan på fest. Ska försöka förtränga att skolan börjar på två dagar.

Sover nog i stan till måndag. Det är lika bra då skolan börjar på en skittid som 9, vilket innebär att det inte går någon buss som passar bra. Och jag värderar min sömn. Som ni kanske märkt.

Kommentarer
Postat av: isabella

haha förlåt gumman... Haha

2009-08-22 @ 18:20:25
URL: http://isabellasliv.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida