Mitt första steg som konstnär?

En tjej från Tipton har varit gullig och fotat kalendrarna. Fastän jag inte var nöjd med mitt resultat då jag väl målade bilden (akrylfärgerna var sjukt jobbiga och ville inte arbeta med mig) så måste jag erkänna att jag är lite stolt och att de gjort ett bra jobb.. ^______^ hah.

Så då är frågan vad som kommer sen. Har några beställningar på tatueringsdesigner jag måste ta tag i. Kanske det. Åh vad underbart det vore att kunna arbeta som professionell konstnär, på något sätt. men jag är nog för girig det.

 


Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag tycker du ska vara stolt =)

2009-08-29 @ 23:22:04
URL: http://redundansarn.blogg.se/
Postat av: Tove

fan vad coolt Helena! :D

2009-08-30 @ 13:22:50
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida