Zzz

då jag vaknar är jag trött. då jag stiger upp är jag trött. då jag anländer till skolan är jag trött. då jag kommer hem från skolan är jag trött. då jag tagit min middagslur är jag trött. klockan nio på kvällen är jag trött. då jag tillsist går och lägger mig är jag närmast död.

Jag förstår inte detta. Eller kanske gör jag det. Jag försöker se tillbaka då denna trötthet började. Var det i samma veva som det blev mörkt ute? Kanske. Är det för att jag slarvar med mina järntabletter? Kanske. Är det på grund av mina ppiller? Kanske. Är det för att jag äter skit och inte rör på mig? kanske. Förmodligen alltihopa i en härlig mix.

Jag måste styra upp mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också härligt trött hela tiden utan någon anledning.. Tror det bara har med att.. ja man vet att allt drar igång nu och man har bara trötthet att vänta sig =P eller något..



Nåja

2009-08-29 @ 03:32:30
URL: http://ems91.bilddagboken.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida