Baksmällan

Jag och Mona gick och såg Baksmällan i måndags. Hade hört hemskt mycket om den så jag tyckte att det var dags att själv bedöma. Som ni kanske vet så handlar den om fyra killar som åker på svensexa till Las Vegas. Ivriga och nöjda skålar de på taket till hotellet, redo att uppleva Vegas by night.
Nästa scen är morgonen därpå, och inget är som det borde vara...

Det var längesedan jag garvade så äkta till en film - och så mycket! Själva storyn kanske var lite väl utflippad ibland, men de störtsköna skådisarna höjde den verkligen och gjorde allt grymt roligt. Rekommenderas starkt om du vill ha ett riktigt högt skratt (och om du har min humor..). Jag ger den... 4 av 5 toast! Eller kanske 4,5... :D


Kommentarer
Postat av: sara

Jag ska se den ikväll med mamma

2009-07-16 @ 16:13:55
URL: http://djrnh.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida