Det löste sig tillsist

Fick hem mina betyg idag och kan inte sammanfatta det på något bättre sätt än YES. Tjohej vad nervös jag var att allt skulle skita sig eftersom jag missat en hel termin, men allt verkar ha löst sig riktigt bra.
Extra ++++: MVG i historia.

Fick även ett idrottsbetyg, vilket jag inte trodde att jag skulle få. Men Kenneth verkar ha bestämt sig för att jag inte behöver ta igen ett halvår och satte ett snyggt VG på pappret. Känns ruskigt bra att det enda jag behöver oroa mig för nu är samhällsen. Som jag dessutom borde börja arbeta med... Oo

Men med 2 VG och resten MVG känns livet underbart. Så underbart att jag ska på bio ikväll med syster och Daniel. Ice Age 3 blir det. Får se om mina muppögon kommer kunna se 3D eller om allt bara kommer vara som vanligt, förutom lite suddigare.. Jag skelar och är långsynt. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är Ice Age 3 i 3D? hmmm

2009-07-02 @ 22:08:36
URL: http://ems91.bilddagboken.se
Postat av: linnnsan

tusstuss! du är såååå duktig! 2 vg och resten mvg! viket megasnille du är. det hade ju varit en otrolig prestation om du hade gått i skolan hela året! men NEJ , du grejade 2 vg och resten mvg på ett HALVT läsår! helt otroligt duktig är du älskling :) vi hörs snart!

2009-07-03 @ 19:31:48
Postat av: Helena

Tack älsko. :) Saknar dig som ett as. <33

2009-07-05 @ 20:21:07
URL: http://halighna.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida