Mot Gotland!

Nu är det bokat och oåterkalligt. (Varesig Linn vill det eller ej, jag har inte kunnat komma i kontakt med henne...Oo).
Nästa lördag åker jag  söderut. Första landning är Stockholm och där möter jag upp min busfia. Vi stannar en natt i huvudstaden och sen blir det färjan ner till Gotland. Kommer hem fredag den 24:e.

Åh vad jag längtar. Känns som en evighet sedan jag bölande kramade av Linn på Cedar Rapids flygplats. Ett halvår sedan. ojoj.

Jag har dessutom inte varit längre söderut än Norrköping inom Sverige, så detta blir min förstis med det ;P Underbart skönt att få koppla bort en vecka från ICA:s monotona rutiner.


Bara för att vi är så sjukt snygga så slänger jag upp några bilder på oss ^^




Kommentarer
Postat av: Annelie

Säg till när ni är i nynäs (därifrån färjan går och äåven där jag bor) så kan vi åka europas längsta vattenbana :D

2009-07-11 @ 00:33:28
URL: http://chiill.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida