Nej jag är inte död

Jag har bara inte tid. Eller ork.

Internet är konstigt, jag hittar inte nätverket med min bärbara så nu sitter jag på den "stora" datorn som vi kallar den (den stationära) och den är jätteseg och har inte fungerande ljud. Lessless.

Anyway. Jag kom hem från Gotland i fredags. Varit borta sen lördags. Vad har jag gjort?
Träffat Linnsan. Ätit en massa mat. Shoppat en massa. Spelat en massa kubb. Spelat lite kort. Åkt färja. Åkt bil runt på Gotland. Varit i Visby. Varit på bio 3ggr (sett Brüno, HP och The Proposal), nästan tatuerat mig, nästan sjungt karaoke, skämt ut mig för samma bioarbetare två gånger (på två olika tillfällen), ätit god glass, lyssnat på åskan, lekt med Rauka, spelat minigolf m.m. Har haft en riktigt skön semester, vill säga ^^, Bilder kommer så småningom, det vill säga då internet fungerar på min dator.

Annars gör jag inte så mycket. Bowlade i söndags. Av alla 6 som var med så kom jag såklart sist. Först kubb, sen minigolf och sen bowling. Jag kan verkligen inte vara duktig på sånahär sällskapsgrejer.

Ledig idag. Har just kommit hem från en prommis med mina hundar + Ellen och hennes hundar. Bella sprang bort och var borta typ tio minuter. Less att man inte kan släppa henne lös.

Sen jobbar jag ons-mån. Ledig två dagar. jobbar tors-fre. Sen blir det GBG med Bunny. Sen jobbar jag en vecka till. Är ledig en vecka. Skolan börjar.

Jag har inte börjat med samhällsuppgiften ännu. Heja mig.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida