Nytt verk

För några veckor sedan fick jag ett rus av kreativitet. Det höll sig kanske 4/5 av hela tavlan. Sen har den legat och dammat i vardagsrummet. Igår tog jag mig i kragen och målade klart den. Men 4/5 (åt vänster) blev klart snyggare än den sista femtedelen då kreativiteten inte var på lika stor topp som då jag gjorde det andra.



Har varit hemskt usel på att uppdatera. Skulle vilja skylla på att internet dog under åskan, men det åskade igår och idag har vi en ny router hemma så det kan jag inte riktigt göra. Vad har jag gjort då? Jobbat. Sovit. Målat. sett True Blood. Badat på Gültza i vad jag misstänker 17gradigt vatten. Levt litegranna.

Imorgon är det Harry Potter med Jonathan, Sara och Fredrik. Är taggad! Och på lördag träffar jag min plutt igen!! AOW!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida