söndag

just nu ser jag ut som jag brukar se ut efter en helg i stugan. fettigt hår, osminkad, bombutslag i ansiktet, skruttkläder som är fulla av vita hundhår... Alltid lika fräsch.

Efter en natt utan sömn så kom jag hem från Luleå på lördag, "redo" för en dags arbete. Jag var lite borta, hörde aldrig riktigt vad någon sa till mig och bad Emma upprepa sig minst tre gånger varje gång hon sa något. så det kan gå. Slutade klockan fyra och då bar det av på cykeln till Kängsön för att hämtas upp av pappa. Åt middag ute i stugan, halvsov klockan sex på kvällen. MoP hade gäster över, så jag grävde ner mig i soffan hos dem och försökte hålla mig vaken men gav upp halv elva och gick och la mig. Sov som en stock till halv elva imorse. Yäy. 12h sömn. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Ja sömn kräver sin beskärda del.

Hur är läget annars?

Något kul som händer vidare i sommar?

2009-07-07 @ 12:42:36
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Nanna

LÅter som en skön sommar :)



Jag ska jobba näst intill varendaste dag! Fast det gör inte mig så mycket. Pengarna behövs så det skriker om det!



Vad gör du annars? Pluggar?



Kram

2009-07-10 @ 00:39:17
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida