Dag två

Det är helvete att man alltid ska gå och bli sjuk då det är lov. Visserligen kan hela pooldramat i fredags spela in på min nuvarande förkylning, men faktum kvarstår att jag är.. förkyld! Idag är det inte fullt lika illa som igår. På morgonen lät jag som Helena 78, rökare sedan 15åring. Ni kan ju föreställa er hur jag lät efter en heldag sittandes i kassan där jag var och varannan minut säger fraserna "Hej" "Vill du ha det på summan" "Tack så mycket".
Utöver hemsk röst så hostar/nyser jag som ett as, vilket ju inte är så populärt då jag arbetar i en matvaruaffär... Oo

Anyway. Hela råneå är väl i kyrkan just nu förutom jag. Fick ett sms av Bunny där hon frågade varför jag inte var där. Jag jobbade. Slutade kvart över sex och det är pinsamt att komma försent till kyrkan då det märks jävligt tydligt (inget smyga in osedd här inte).

Hade tänkt ta en lugn helg men insåg att det är så mycket roligare då det händer saker. Det blir stan, blir nog fest förmodligen...? O_O Jobbar lördag ledig söndag.

Skulle behöva en rejäl ryggmassage. Någon som offrar sig frivilligt?

Kommentarer
Postat av: Änälii

Fest? Jag är på!!:D

2009-06-23 @ 19:53:14
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida