Dagar i stan

Det senaste halvåret har jag fått för mig att jag är stenrik. Att titta på min filmsamling är ett bra bevis - den har växt oroande mycket. Igår åkte jag in till stan för att se på bio med Sara. Jag gick runt lite med Mona först. Sen bio. sen har jag sovit hos morfar. Idag hade jag körlektion. så jag gick lite på stan innan den började. Se vad jag har kommit hem med (jag vet bilden visar inte alls hur saker och ting ser ut).


Klänning: Lindex 199:-
Bolero (gömd under allt): Vero Moda 99:-
Trosor: Lindex 29:-
BUS: Dove 59:-
Die hard 4: Hemmakväll 29:-
Skorna (råkade dock kapa det röda paret och jag ids inte ta ny bild) och väskan fick jag av supersöta, underbara Sara

Efter körlektionen åkte jag hem till Sara och vi åt, såg på I taket lyste stjärnorna och spelade Buzz. Vi var bägge lite borta; Sara var sjuk och jag allmänt seg. Men det är mysigt att umgås ändå även om man inte babblar 24/7 ^^

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida