En dag norrut

Bestämde mig igår för att skippa historian. Vaknade alltså halv elva imorse, lagom fräsch och så. Tittar på telefonen, har fått ett sms från Sara där hon frågar om jag vill med på IKEA som hon skickade klockan nio. Ringer upp och frågar om jag är för sent ute, men nej, det var jag inte. Lite efter elva var jag ute ur huset, nyduschad och med en mun stinkandes av kaviar. Destination: Haparanda och Finland.

Har haft en mycket trevlig dag. Har nu varit i Finland 2 gånger i hela mitt liv - hur pinsamt är inte det? Blev lite impulsshopping också, bland annat mitt andra par högklackade skor på en vecka; dessa kostade 200:-. Sara köpte sig också två bebisar som hon dyrkade hela dagen. Hon var dessutom säker på att någon skulle få syn på skorna i bilen och slå sönder rutan för att sno dem, så hon gömde sina nya pjucks varje gång vi gick in på en affär. Hm.
Det blev alltså - utöver skorna - en lampa från IKEA, lösögonfransar och en handkräm som luktar kokos.




min nya lampa pryder nu min bokhylla. För att få dit den fick jag dock dra om alla sladdar jag har i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj. bara varit till finland 2 ggr? Här har vi en ca 20 min bilfärd till utlandet. Det var faktiskt mitt favoritfynd för dagen. Förstår att hon blev glad. ;) Vi köpte dok 6 skor och fick två gratis. Självklart betalade jag för de tre dyraste, och Jakob för de andra. Så man fick ett par dyra billigare. Det kändes som lika bra att ta 6 par, fast vi bara hittade 5 vi ville ha... Men man fick ju ändå de gratis, de sista jag plockade med. :)

2009-06-08 @ 21:50:19
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: sara

Lampan blev ju skitabra!

2009-06-08 @ 22:24:29
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: sara

Lampan blev ju skitabra!

2009-06-08 @ 22:27:16
URL: http://djrnh.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida