En helg



Jag känner mig grymt seg och det tar väldigt lång tid för mig att träffa rätt på tangentbordet. Nej, jag är inte full eller bakis, bara extremt outvilad efter en sömn som inte infann sig förrän kring fem imorse. Jag är inte riktigt skapt för att vara vaken så länge. Särskilt inte då vi ska upp halv nio.



Helgen har varit bra. Fredagen kom det över lite folk hit och vi käkade tacos och hade det trevligt. Jag, Mona, Mimmi, Ida, Tove, Josse och även Annika (som förgyllde våran tillvaro under någon timme). Andra ord, Voomit, Jag har aldrig och Sanning/Konka roade oss under kvällen. Snajsnajs.

Gårdagen spenderades i Piteå (eller halva gårdagen spenderades på bussen till Piteå.. Oo). Charlotte fyllde myndig och vi firade med peniskort, potatisgratäng och filé, chips, nötter, ostbågar, godis, tårta, miami/laink och lite Twilight som grädde på moset (jag och tove var förbjudna att få se på fotboll). såklart blev det en hel del surr också. Kring halv fyra tiden var jag dock griniga flickan eftersom jag hade huvudvärk och jag hela tiden hörde ett surr och fnitter från de andra tre. Förlåt, det var mitt eget fel eftersom jag var för lat för att hämta en huvudvärkstablett.

Ikväll har resten av familjen köravslutning i kyrkan (jag är typ outsidern som inte är med och sjunger i kör, något som min mormor hela tiden påpekar). så den ska jag glo på. Sen kanske jag ska sova lite till. Jag fryser som fan just nu eftersom jag just fallit in i en djup sömn då min syster börjar prova sin vibrato i (för henne) det tomma huset. Jag fick höra Moving on i x antal minuter innan jag pallrade mig upp och skrämde skiten ur henne.

Just nu lyssnar jag på The great salt lake från Band of horses och känner mig lite sommarglad.

Kommentarer
Postat av: Sys

Vill bara påpeka att det heter vibrato och inte vibrator.. Jag tror att det kan missuppfattas.

2009-06-07 @ 23:58:51
URL: http://ladusvala.blogg.se/
Postat av: Alexandra Davidsson

hehe :) Ok. Jag ska söka in till Högskolan, eller har redan gjort det :) har du haft en bra helg?

2009-06-08 @ 18:00:42
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida