Första arbetsdagen avklarad

Kvart över sex slutade jag min första arbetsdag på ICA i Råneå. Står affären i lågor? Nej. Gick något käpprätt åt helvete? Nej. Hur känner jag mig? Tom i skallen och med värkande rygg. Har på min introduktion fått sitta i kassan hela dagen. Allvarligt talat, jag kommer drömma om det där blippandet som låter då man scannar varorna. Hu! Sen är jag så hemskt noob så jag vet som inte vad som borde göras när det inte finns något att göra. Jag känner mig hemskt klädaffärig och vill gå och rätta till saker, ställa dem på rätt plats och allt sånt, men det tror jag inte att jag ska göra. Så jag typ ber folk kommendera mig hit och dit.
Köerna blev lite långa vid min kassa, det var lite krångligt med att veta vilka varor som hade vilket kod och hur man skulle göra med all post, men på det stora hela kom jag in i det väldigt snabbt.

Med en kort sammanfattning var det var helt ok! Ett aboslut värt sommarjobb och helgjobb (om det kommer upp till hösten) och kanske före-universitetet-jobb om det också blir aktuellt. Trevligt värre ^^


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida