Fötter

De senaste dagarna har mina fötter varit en smärre katastrof. Tänk er ett par träskor som ser exakt ut som riktiga fötter, så har mina varit. stenhårda. Nariga. Fulla av blåsor. Avskavt nagellack.
Blev så less så jag kokade upp vatten, hällde i fotsalt, tog med Annes bok ut på verandan och satt där i typ en halvtimme. Sedan slipade jag och smörjde in med en fotkräm från LUSH som luktar jordgubbsglass, och avrundade det hela med att tejpa bomullstussar på mina enorma blåsor så jag kunde gå någorlunda vettigt.

Hur kan det ha nått detta stadium? Dels har jag gått stadsmaran i fel skor, därav blåsorna. Sedan har jag dansat hela veckan, därav hårdheten och narigheten. Sen har jag inte varit hemma så jag har inte kunnat ta hand om dem i ett tidigare skede än detta.



Jag har inget vettigt att skriva. som vanligt kommer det en massa blogginlägg då jag undviker saker (dvs. skolan). Jag hatar att jag har noll disciplin kvar vad gäller skolarbete. Efter mitt fotbad hängde jag med Mona och käkade lite. nu sitter jag här igen. Den här redovisningen om kvinnan kommer gå åt skogen. Det suger att Gunilla är lika besatt av kvinnans historia som jag är om Harry Potter böckerna - hon kommer hitta en massa fel och totalsåga mig och ge mig ig. Buhu.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida