Gårdagen...

... var en väldigt rolig, väldigt konstig och väldigt overklig upplevelse. Började på eftermiddagen på Tuna, fortsatte till sunderbyn och slutade hemma hos sara. Amerikanska militärer gjorde oss sällskap på Tuna och det var dem vi följde vidare till Sunderbyn till en stuga mitt ute i ingenstans där det var ett poolparty. självfallet hamnade jag i den där poolen innan kvällen var slut. Med kläderna på blev jag ikastad av en amerikan som ansåg att jag inte kunde vara den enda som inte badat. Men trots att den restrerande kvällen spenderades inlindad i en filt och mina tänder hackades som på en en febersjuk hade jag det riktigt, riktigt trevligt.
Det hela kändes som sagt overkligt, kanske var det att man pratade på engelska eller att vi var i värsta satsstugan med pool och bastu, eller för att alla var jäkligt trevliga och att det var sommar, men det var verkligen som att jag befann mig i en film. Helt insane.

Kommentarer
Postat av: Sara N

Jag instämmer. GALET!

2009-06-21 @ 12:59:43
URL: http://djrnh.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida