idag har jag inte haft någon hjärna

Ibland får man helsnurr. Idag har jag fått det två gånger.

Situation nummer 1:
Länkebo med klassen. Vi ska äta hamburgare till lunch. Jag får ett hamburgebröd i handen av gunilla. Jag öser på dressing, sallad och lök och går iväg, glatt mumsandes på min "hamburgare". Då jag ätit ungefär hälften börjar jag undra varför jag inte känner någon köttsmak. Inser att jag helt glömt bort att ta själva hamburgaren. Där står jag och har ätit halva brödet, salladen och löken och inte ens märkt att köttet fattades.

Situation nummer 2:
Har sprungit runt till diverse frisörer för att hitta ett schampo för rödhåriga. Kommer in till Erikssons och där har de ett, från märket Sebastian. Ja, jag köpte det. Priset? 230:-
Jag har superångest. Hur i guds namn kan jag köpa ett schampo för 230 spänn?!?!?! Jag har ångest om det går över 100 lappen. herregud! någon som vet om man har öppet köp på Erikssons produkter..?

Kommentarer
Postat av: sara

du får se det som att du kanske slipper köpa hårfärg lika ofta. Plus att frisörshampoon ofta är dryga.



Imorgon smäller det!

2009-06-11 @ 21:15:00
URL: http://djrnh.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida