Måndag kväll

Jag har suttit ungefär en timme nu och på allvar försökt arbeta med min historia. Det har gått... sådär. Den känns väldigt ofärdig. Känns som att jag har med en massa saker men ingenting som går in riktigt på djupet. Men hur kan de det om jag bara får redovisa 10 min? Andra problemet är att den slutar vid krigen. Ofta det inte hände något för kvinnorna efter, menar jag. Fast kanske inget som är så stort att poängtera. Kvinnan fick rösträtt och fick arbeta mer. Allt annat kom väl naturligt.. kanske?
Behöver hjälp. Om du vet något viktigt att ta upp ang. kvinnans ställning efter 50-talet så kan du ju skriva det till mig. All hjälp är bra hjälp i detta läge!



Som jag skrev tidigare så har jag bott i stan hela veckan. Detta innebar att jag var tvungen planera mina kläder för en hel vecka, vilket sket sig totalt då många oförutsedda saker kom upp.
Less på jeans som jag var och på g för fest slutade det med att jag och Isabella sprang runt på stan 40min före och 40min efter stadsmaran för att hitta något vettigt till mig. Var dessutom tvungen hitta svarta trosor till dansen, och det gick ju också åt helvete. Varför är det alltid så att det aldrig finns något när man så desperat vill ha nåt!? Jag kände ju inte precis för att köpa ett par svarta mammelucker, men tro mig, det var typ det som fanns.

Hittade i alla fall en rätt söt klänning från Lindex (av alla ställen). 250 spänn fick jag betala för denna söta sak.



Nu ska jag till UNO (jag kallar det fortfarande det, ja) och möta upp med Bunny och Ellen. Sen ska vi se Den oändliga historien ^^

Kommentarer
Postat av: BritheN

Never ending story! <3 Hihi

2009-06-01 @ 22:37:54
URL: http://ranebloggen.blogspot.com
Postat av: juliamånsson.

amen då fixar vi det då vavava :D

2009-06-01 @ 22:51:58
URL: http://juliaaaam.blogspot.com
Postat av: Ellen

Haha jag älskar att du kallar henne Bunny :D

2009-06-02 @ 15:27:44
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida