Måndag

Jag vaknade helt sanslöst klockan nio idag! Så nu är klockan halv tre och jag har hunnit vara relativt duktig idag. Jag har varit ute och sprungit (förtjänar minst tre !!!) på elljusspåret med hundarna. Väldigt sporrande, dels för att Bella sitter i koppel och hon drar som ett as (hon är dubbeltrubbel, därav kopplet - är hon lös springer hon iväg ut i skogen och är borta i typ en timme, plus det faktum att hon löper just nu så hon sitter fast) och dels för att om man springer för långsamt blir man uppäten av alla mygg. Ärligt talat, elljusspår tillsammans med lite halvsvettig, saltluktande människa är typ myggornas näste.

Jag har även målat klart en tavla. Denna tog uppskattningsvis 4h att göra. Jag vet inte vad det är med mig och att måla - jag blir helt vild och penslarna bara svischar fram och tillbaka över duken. Dock vet jag inte ännu om jag kan kalla den färdig, och därför har jag inte signerat den.



Snart ska jag med bussen till stan för att spana in lite kläder. Ikväll är det biotajm.


Nöjd tjej!

Kommentarer
Postat av: Cika

Nej, men gud vad snygg den blev!

2009-06-15 @ 22:02:43
URL: http://cika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida