Mina älsklingar har hittat hem

den ena ligger och sover på sängen nu. det är sjukt. jag har inte sett dem på en hel vecka och jag har hållit på att förgås. men nu är de här och jag är lycklig. Hur kommer jag egentligen överleva utan hund på universitetet?



Gårdagen var trevlig. Har inte sovit längre än en halvtimme. sorgligt nog drömde jag under den halvtimmen att jag var på ICA och skulle scanna böcker.. Helt knäppt. Jag har jobbat där en vecka och jag drömmer drömmar att jag är där.



idag har jag träffat bunny. vi åkte till kängsön där vi stekte, badade (21 grader i vattnet, helt sjukt!), snackade, fotade, dödade myror och drack ur våra 1,5liters drickor. trevligt trevligt. ^^,


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida