Never ending story

Kommer just från Brithen. Har haft en riktig nostalgisk kväll innehållandes godis och Never ending story (den oändliga historien). Var extremt längesen jag såg den. Var förundrad över de faktiskt hyfsade specialeffekterna som var med (filmen var från 84); de har kommit långt från pappersKatla i Bröderna Lejonhjärta från 77 (fast vi får inte glömma att det är Sverige vs Hollywood).  vi fick höra säkert var tionde minut under filmens gång att Ellen varit extremt kär i Atreyu. då filmen var slut så skulle hon prompt googla skådespelaren för att se hur han såg ut idag. Han är ju bara 38 år idag liksom...

Insåg att denna film hade några kopplingar till dagen. Atreyu är ju ett känt band idag. Och landet, Fantasia, har blivit Fangtasia i serien True blood.

Här har vi i alla fall Noah Hathaway. Hur många mer än Ellen (och jag själv, jag erkänner) vad kär i honom? ^^,


Kommentarer
Postat av: Alexandra Davidsson

Jo är väl pepp, men har jgort slut med min pojkvän..:/

2009-06-01 @ 23:39:24
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/
Postat av: L8

Jo det var han jag menade. hehe. Om du lyssnar mycket på lokalt kanske du har hört Pajala truck co? Inte Luleå lokalt, men Norrbotten lokalt.



Ja, en bok tar tid att skriva, mycket tid. Men förhoppningsvis har man ett långt liv, och kan använda tiden som finns i framtiden till det. :) Fast om du har tänk ha det som projektarbete så föreslår jag att du börjar igår. ;) Fast iofs ett projektarbete är ju bara på 100h, så om det ska bli en kortare bok så är det inte omöjligt. Jag får önska dig lycka till!



Indien. oh. Är det så att alla samhälls treor åker utomlands? Min kompis åkte till Rom för 2 år sen med sin klass. Hon gick samhälls kultur i Luleå.

2009-06-02 @ 00:17:25
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: BritheN

Jorå, när jag var liten iaf:p

2009-06-02 @ 13:43:28
URL: http://www.ranebloggen.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahahahahaha! Han var sötare när han var liten...

2009-06-02 @ 15:25:02
URL: http://ranebloggen.blogspot.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida