Onödigt inlägg

Jag har börjat måla en ny tavla som jag inte vet var den ska vara. Jag blev bara jäkligt sugen och vips så..

Idag har jag varit in till stan. Hade först en körlektion som gick bra. Har bara en till bokad, och jag tror inte jag kommer boka någon mer. Känns som att det är onödigt. Men... JAG-MÅSTE-TA-TAG-I-TEORIN!!! Okej, om ni ser mig på msn före halv åtta så slå mig? Nu jäklar ska jag plugga teori minst en timme varje dag. Baskemig.
Måste också boka halkbanan. Usch vad allt känns segt..

Sedan besökte jag Memory och klippte mig. nu är jag korthårig och det är mycket tunnare. Ge mig någon vecka innan bedömning. Jag avskyr alltid första vecka efter frissan.

Imorgon: jobb. TEORIPLUGG.

Kommentarer
Postat av: isabella

hej gummsan!



Hoppas allt är bra! saknar dig! puss

2009-07-01 @ 09:31:43
URL: http://isabellasliv.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida