Radiomusik

Ibland så kommer det såna där radiolåtar som jag faktiskt tycker om. Jag är seriös! Beyoncés Halo och Broken hearted girl, Lady Gaga och (tro't eller ej) Britney är sånadär som sätter sig för mig.
Nu har jag hittat en ny. Jag hörde den på dansen i fredags och har inte kunnat släppa att jag inte vet vad den heter. De använde den som uppvärmning och jag tror att det kanske delvis var att jag var så tagen över hur vissa personer kan få en uppvärmningsdans att se otroligt graciös och bra ut, och låten förstärkte hela föreställningen.

Det är i alla fall (har jag fått fram efter att ha kikat runt på nätet litegrann) Brandys Right here som gjort mig så tagen. Fast det är i princip bara refrängen jag gillar..



Jag ska snart börja arbeta med historian. Men det tar emot. Usch. Redovisningen kommer gå käpprätt neråt för mig känns det som.. Oo

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida