Sommarlovet har börjat

Denna dag har pågått i en oändlighet och jag har ändå bara varit vaken lite mer än fem timmar. Sorgligt.
Har ägnat mig åt ett långbad (ja jag somnade i badkaret), spela Spindelharpan som ett jäkla freak, apatiskt stirra i väggen, glott på internetsidor, lyssnat på musik... Hej och välkommen sommarlov. Jag hade nästan tänkt åka till Vitå för att se fotboll, men det blidde inte av för det regnade och jag var på tok för lat för att orka.

Imorgon måste jag göra något vettigt. Ska mest troligt på bio på kvällen, kanske far jag in till stan och hänger lite i affärer. Jag är lite rikare nu efter examensfirandet (inte bara syster som fick presenter inte!).

Jag lyssnar på Atreyu och känner min puls dundra på.  When two are one är sådär lagomt hetsig för mig. Jag brukar inte gilla skrik-och-vrål-låtar, men den här varierar sig mellan sång och lite skrik. Good.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida