Studentfirande

Hemskt snabb resumé av gårdagen.

Igår tog syster studenten. Klockan tio var jag i stan. Först lämnade jag tillbaka schampot jag köpt på Erikssons (tack gode gud och underbara erikssons som lät mig lämna tillbaka det!!), sedan var det dags för utspring kvart i elva. Anne och Daniel fick en massa saker hängda om halsen, och stackars syster är så liten och lätt så hon föll nästan framåt av all tyngd ^___^

Vi såg henne åka iväg med lastbilen och sen körde vi hemåt. Laddade upp med superbuffén. Folk kom över och åt och gav presenter.

Sju bar det av mot stan. Halv nio entrade jag Saras lägenhet där det var klassfest. Kvart över tio hoppade vi på bussen in till stan och Grace. Klockan ett gick jag därifrån och hängde på Max med några rånebor (och sedan Emelie). klockan tre var jag hos morfar. Tre minuter senare sov jag som en stock.


Anne och Daniel

Ikväll blir det grillfest hos Mona ^___^

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida