Summer of '09

Det är sommar och sommaren innebär Lars Winnerbäck. Just nu lyssnar jag på Elegi och längtar tillbaka till Piteå den där kvällen då Lasse  äntrade scenen och fick mig att tappa andan.


Denna sommar blir dock annorlunda än de andra eftersom jag ska jobba i princip hela lovet. Men förutom det ska jag även klämma in lite körlektioner och seriöst studerande (vill ha körkortet i sommar ffs), stugan, Gotland till min älskade plutt Linn, GBG och Madonna med Bunny, måla/teckna (hämtade upp en massa färg idag, så jag är lycklig), NÖTA HARRY POTTER (filmen kommer för sjutton), en massa bad och grillkvällar med vänner och annat mysigt.


Sommaren är räddad ^^

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida