The end of the road

Har inte sovit hemma på hela veckan, så det var gode härligt att sova i sin egen säng med mina söta vovvar igen. Jag har levt som en hemlös och spenderat nätterna lite här och där - morfar, Mona och Sara. Har inte fått alltför mycket sömn någon av dagarna så det var grymt härligt att få sova ut idag.

Anledningen till detta är för att jag haft dans i princip varje dag (vilket jag skrev tidigare). Dörren till Narnia (showen) var denna helg och den avslutade mitt 10 år långa dansande; min danslärare slutar och då känner jag att det kanske är bäst för mig att lägga dansen på hyllan också. Jag tar ju studenten snart (okej, om ett år) och då kommer jag inte kunna fortsätta ändå.
Så bäverdansen var mitt sista framträdande. Det känns lite vemodigt ändå. Som toppen på det hela så träffade jag Ann, den danslärare jag hade från allra första början, på Åhléns då jag var och köpte en present till min nuvarande lärare Emelie. Hade jag inte haft en sån superb danslärare från start hade jag aldrig fortsatt så länge, så mycket har jag att tacka Ann för mina 10 år.

Avslutar med lite bilder från showen.


Jag kände mig mer som en björn än en bäver.


Backstage. Riktigt fint och städat.


Då det är show är man inte snäll mot sitt hår. Stackars Emelie.


Sandra och Malin



Hela gruppen gör "bäverposen". inte för att bävrar gör sådär med sina tassar.
Jag ser ut som att jag har något fanskap i göringen. Emelie ser ut som våran hallick.


Kommentarer
Postat av: Cika

Vad söt du är som bäver, kanske borde vara det oftare? ;)

2009-06-03 @ 13:24:59
URL: http://cika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida