Torsdag

Min blogg är dum just nu och låter mig inte ladda upp bilder.

Klockan är nu tjugo över tio och jag har redan hunnit jobba. Började halv nio, packade mjuktunnbröd på Bageriet och åkte hem halv tio. Yes.

Har inget vettigt att skriva. igår var det filmmys med Charlotte och Tove. Vi åt god mat och såg Kalle och chokladfabriken. Far kom och hämtade mig kring elva (pga arbete denna morgon, som sagt). Känns konstigt att jag typ inte kommer träffa dem på många veckor nu. så blir det då man har sommarjobb i Råneå hela sommaren och då alla har ett liv man måste leva under sin korta ledighet. Resor,  udda arbetstider och boende på olika håll gör det knepigt att träffas allihopa.
Har körlektion idag, den tredje under denna vecka. Det känns faktiskt helt okej att köra bil just nu. Känns tryggt och bra. Pluggade faktiskt lite teori igår medan jag väntade hos morfar. En halvtimme ungefär. Sedan vaknade jag en timme senare då jag fick ett sms. Jag är så dålig. Oo

Imorgon är det midsommar. Grilla och mysa med Sara och co. Jag kör favorit i repris och tar med baguetter och tzatziki. Hoppas de gillar det lika mycket som Josse gjorde.. :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra Davidsson

ååh, okej :) det kommer du snart på :D

2009-06-18 @ 10:40:27
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida