Hårigt

Ni vet på Top model, då de har dessa tjejer med hår ner till rumpan och de bestämmer sig för att klippa det superkort? Ni vet hur de här tjejerna gråter. Hur de gapar om att de är fula. Hell, en tjej lämnade till och med programmet för att hon inte pallade.

Jag förstår inte. Eller.. jag förstår. Men jag förstår inte hur de inte kan lita på dem. Hur kan hår vara så viktigt för dem? Detta är ju för fasen superproffsfrisörer - inte kommer de klippa dem så att det blir fult? De är välbetalda av en anledning, liksom.

I alla fall. Jag tycker hår är jätteroligt. Jag kommer ihåg februari förra året. Jag såg ut som någon konstig Cleopatra med lite för mycket hockeyfrilla då jag stegade in på Blond. Satte mig i stolen hos min favoritfrisör Amanda och sa helt enkelt "Gör vad du vill". Jag gick ut därifrån med lång lugg och kort nacke och jag älskade det. Så mycket att jag fortfarande har samma grej. Och jag är den som brukade byta frisyr som jag byter trosor..






Kommentarer
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

hur kan hår betyda så mycket för dom ?

det är ju liksom bara hår ^^

2009-05-21 @ 23:06:44
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida