Hästdrömmar

Jag sitter hemma, tuggar på mina favoritgodisar Zoo och Fruxo. Jag har kommit på att min godissmak verkligen är förskola. Jag vet inte, jag gillar dels smaken på dem men sen är de så små och lätta att du kan ta jättemånga och priset stannar lågt. Skitbra, eller hur?

Denna blogg kommer snart rulla igång. Så fort designen är klar så ska jag börja lägga lite mer tid här.

Jag längtar som ett as till sommaren. Då kan jag börja måla igen utan att ha ångest. Fast det lär jag ju ändå ha, eftersom jag kommer känna att all den tid jag bara lever borde ägnas åt nogrann studering av körkortsteorin.

Jag är sugen på att måla en häst. Jag har en grej för dem. Jag älskar att de är så smäckra; hur deras muskler formas då de springer, alla deras linjer och deras glans, och hur man kan göra bilden "vild" för att poängtera deras fladdrande man och deras hastighet.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint målat! Har du gjort dem?

2009-05-24 @ 23:15:47
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida