Jag är en misslyckad kvinna

Jag kan inte vaxa mig. Jag kan inte gå i högklackat. Jag ids aldrig måla naglarna. På vintern ids jag inte ens raka benen. Mitt hår är kortklippt. Jag svär hemskt mycket. Jag kan inte sitta avslappnat med benen knä-mot-knä. Min hållning är typ Quasimodo. Jag kör hellre skotern än åker i pulkan bakom. Då jag gymtränar så är jag i maskinerna och på de lösa vikterna. Halva min garderob är från killavdelningen. Mina skor är antingen converse eller vans-modell. Min favoritfilmgenre är action, thriller och science fiction.

Jag vet inte. Men jag tror det bor en man inom mig. Det är väl bara min passion för smink, min längd, min skostorlek och min bhstorlek som visar att jag ändå är kvinna.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Galet rätt!:D

2009-05-26 @ 15:03:56
URL: http://www.brithen.devote.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida