Klockan var halv nio och jag steg upp

Låten som spelas såhär på morgonkvisten är Audioslave's I am the highway




God morgon världen! Klockan är just nu tjugo över nio och jag är djupt imponerad av mig själv att jag överhuvudtaget lever denna tid på morgonen. Men tro det eller ej så vaknade jag halv nio pigg som en nötkärna detta till trots att jag inte kunde sova igår natt utan låg och vred på mig till klockan tre.
Nu är jag till och med piggare efter några koppar kaffe och mammas übergoda bröd Dansken med spiskummin och solrosfrön.

Denna dag ska jag jobba. Yesyes, det var längesen sist men nu rycker jag in på en fyra timmars-passning av butiken på mitt kära Rånebagaren - vad gör man inte för att hjälpa modern? ^^
Sedan ska jag in till stan och på inflyttningsfest hos Sara som har uppdaterat sin gamla etta mot en tvåa. Trevligt ^^

Återigen, god morgon.


Kommentarer
Postat av: saraN

Hurra för det!

2009-05-22 @ 13:24:04
URL: http://djrnh.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida