Måndag igen

Låten är Babe, I'm gonna leave you från Led Zeppelin. Min nya storfavorit ^^



Ny vecka. Onödig skoldag. Två lektioner, varav en där vi slutade efter kanske 10min. Så det blev en shoppingdag istället med Mona! ^^ Bilder på köpen kommer nedan.

Jag hade tänkt dra på gymmet idag men pallade inte. Pollen gör mig lat. Jag kan ju skylla på det.
I alla fall så tog jag mig ett långbad istället. Det finns inget härligare än att tappa upp ett badkar med kokhett vatten och ligga där i timmar och halvsova/läsa. Mina tår och fingrar brukar alltid vara russin och vattnet har kallnat då jag stiger upp..

Tröja från Gina tricot, bh från Twilfit (de hade 25% på Twilfits kollektion, så jag köpte den här. Jag vet dock inte vad jag tycker om den.. Men enligt C får jag inte längre vara kräsen vad gäller mina bh:ar eftersom jag ändå aldrig kommer hitta sådana som passar...), bikini från Charlotte (okej den här varken köpte eller fick jag idag men jag kastar upp en bild på den för den är fin ^^)

Kommentarer
Postat av: SaraN

haha! den var fin jämfört med hur bh:ar i stora strl kan se ut! Jag ska sluta gnälla över små bröst. Jag tänker btw ta din randiga tröja. Jag vill också köpa kläder ju!

2009-05-25 @ 21:17:58
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: SaraN

haha! den var fin jämfört med hur bh:ar i stora strl kan se ut! Jag ska sluta gnälla över små bröst. Jag tänker btw ta din randiga tröja. Jag vill också köpa kläder ju!

2009-05-25 @ 21:18:03
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: Cika

Sv; den var ju jättesöt :D

2009-05-25 @ 22:20:06
URL: http://cika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida