-

Det kommer inget superinlägg nu.

Jag har ingen motivation till att blogga just nu så då har jag beslutat mig för att inte göra det. Varför skriva om man inte har något att skriva? Varför skriva om jag inte gör det av "glädje" eller lust eller vad man nu har för anledning att blogga. Ett bra sätt att skriva av sig.

Jag skriver ingenting längre och jag börjar få stor ångest för mitt projektarbete. En del av mig tror att om jag slutar skriva av "tvång" dvs om jag slutar kallprata om vad jag gjort varje dag, om jag slutar ordbajsa, så kanske jag får tillbaka lusten. Om jag håller mig från att skriva kanske den vaknar igen. Kanske. Eller så är jag patetisk som tror det.

Men nu kommer den här bloggen att.. hm.. inte stängas, men inte heller läggas på is. Den kommer bara inte att bestå av dagliga uppdateringar om allt jag gör varje minut i mitt liv. När jag har något vettigt att skriva så skriver jag det. Och om jag får tillbaka lusten att skriva om hur mina dagar ser ut, då kommer jag skriva om det. 

Tills vidare.. So long fuckers!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida