Alldeles för tidigt egentligen

det är jobbigt att bli väckt när man inte ens ska stiga upp. Pappa stormar in i mitt rum och säger att mamma vill prata med mig, varpå han gormar och LÄGGER PÅ telefonen så jag måste ringa upp. Helt förvirrat. Mamma blir ställd eftersom det hon ville inte var särskilt viktigt alls och att jag just vaknat.
Resultatet är att jag inte kan somna om. Så nu sitter jag här, klockan är halv nio och jag vet inte vad jag ska göra. Se Dexter? Måla ytterligare en Buddhatavla? Jag vet inte. Jag målade en igår och det gick på under 3h. Jag förvånar mig själv. Blev nöjd med resultatet. Kom in i måla-feelingen.

För övrigt har jag varit mycket effektiv på mina skolfria dagar. Jag har börjat träna och jag har skrivit ett kapitel varje dag jag inte har skola. Nu är jag klar med 8 kapitel. It's getting there...


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida