Första dagen av resten av mitt liv

Sitter på dödswebdesignen och har tråkigt, som vanligt. Min lärare är inte här, jag är klar med min uppgift och vill fara hem. Fy fan att jag går den här kursen. Den enda anledningen till att jag inte bytt bort den är för att jag får ett sånt underbart schema pga. den...

...med start nu! Gjorde klart filosofin idag, avslutade med en redovisning om Feminism vilken tydligen var "lysande, det syns att jag gått in i ämnet, blablabla...". hm. Jag vet inte riktigt om det där? :O :P Känns i alla fall otroligt skönt att den är över och att jag fick det betyg jag satsade på. Är faktiskt extremt filosofisporrad just nu och tycker att det är det roligaste ämnet någonsin och funderar på allvar (nästan allvar i alla fall) på att läsa filosofi till hösten..
Snacka om att bli lycklig över ett betyg.

Nu börjar mitt schema med skola tisdag och torsdag och ledighet mån, ons och fre. Vilket innebär att jag måste 1, skriva på projektarbetet som fan nu när jag har tid, 2, träna och 3, börja måla. Jag har abstinens, behöver vara kreativ. Jag behöver också läsa böcker, men det orkar jag inte. Men jag behöver, främst för att mina författarskills sinar eftersom det var så längesen jag blev inspirerad av någon bok. Nu är det dags att ta tag i mitt liv igen! Ingen mer spanska och ingen mer filosofi. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anne

Såg du sms:et med mitt boktips?

2010-03-17 @ 19:58:16
URL: http://ladusvala.bilddagboken.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida