Vi fann varandra till sist

Snart ger jag upp. Jag är så fruktansvärt trött. Klockan är åtta och snart går jag och sover. Hur töntigt det än må vara. Har skrivit en halv sida på projektarbetet. Har pluggat lite spanska. Snart ger jag upp. Om några minuter.

Imorse hittade jag btw det första vårtecknet. En myra i köket! Jo, på våren brukar minimyrorna invadera vårat kök (ja vi bor på landet). Och imorse såg jag en vilket betyder att våren är på inmarsch. Det gillas.

Sen har det hänt något fenomenalt! Först ska jag ge er lite bakgrundsinfo:
Jag har länge varit besatt av doften coconut (nej jag ska inte skriva det på svenska, för kokosnöt låter fult och kokos är inte riktigt samma sak). Faktum är att jag varit besatt av doften ända sedan jag var i USA och luktade på en bodybutter som Linn hade med sig från Sverige. Problemet var dock att när jag själv skulle börja leta efter lotions med doft av coconut så hittade jag ingen som var så autentisk som jag ville ha den. Jag hade helt enkelt fått för höga krav sen jag luktat på Linns lotion.
Så i mitt sökande har jag funnit halvhjärtade varianter som från Body Shop, en från Rusta, en från SpaResource (hittade i Finland) och det bästa av de halvbra - från märkes Ziaja. Dock är det ett polskt märke som inte går att få tag i i Sverige, så det var en kortvarig stund jag kunde dofta kokosowa av Ziaja.
However, jag och Jonathan var på ICA Maxi i söndags, och gissa vad jag hittar i hyllan med body butter?!?! SAMMA JÄKLA BODY BUTTER SOM LINN HADE!!! Fantastiskt! Otroligt! 95:- kostade det, och det var det helt klart värt. YES!


finns på ICA MAXI!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Köp upp ett lager

2010-03-12 @ 09:52:05
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida