-

Jag är ensam hemma. Hundarna är knäpp. Eller rättning, HUNDEN är knäpp. Celine är skendräktig igen och det blir bara värre och värre för varje år. Nu håller hon på och härjar med Bella på något konstigt, hormonaktigt sätt och Bella stackarn är fortfarande liten så hon tror bara att Celine vill busa...
Sedan gråter hon konstant, eller skäller, eller gapar... Fy fan, jag tror jag blir tokig.

Nu har jag helg och det är najs. Mitt liv just nu är uppdelat i ledighet och vid några tillfällen skola. Hm. Jag har inhandlat nya penslar på Tiimari för mina gamla är borta (i en hundmage??) och de tre kostade hela 99:-, pengar jag inte har men som jag inbillat mig att jag har för jag har väldigt länge haft en vision om att jag är rik i skallen, men den rikedomen försvann bla till mitt highschoolyear, till Egyptenresan och till Indien. Nu måste jag hålla ut tills jag får tillbaka skattepengarna och tills jag börjar sommarjobba. Puh. Inte såå länge kvar.

Nä nu ska jag måla och se på Gilmore girls.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida