hantverkarproblem

Ända sedan påsk har vi haft diverse snickare och elektriker omkringspringandes hemma hos oss. Vi har rustat
upp badrummet nere i källaren eftersom det förut varit gammalt, snett och vint och svårt att städa och dessutom har det sett förjävligt ut. Nu hoppas jag vi är inne på sluttappen med hantverkare i huset. Det är jobbigt för mig att de kommer tidigt på morgonen eftersom att: 1, jag vaknar då de knackar som psyk på dörren eller bankar med hammaren i väggen 2, mitt rum ligger mittemot ytterdörren och eftersom jag har två hundar i sängen måste dörren vara öppen (de brukar hoppa upp och ner och gå ut och in under natten så för att slippa vakna 500ggr varje natt så lämnar jag dörren öppen) och jag hatar att sova med många sovkläder, vilket resulterar i att jag ligger i trollorna med öppen rumsdörr. Inte så kul.

Idag ska jag ge mig själv en efterlängtad helkroppsrenovering. Jag har lyckats hitta mina ansiktsmasker (som försvann då vi tömde badrummet i källaren), så jag ska lägga ansiktsmask, bada fotbad (mina fötter är en smärre tragedi just nu), lägga hårinpackning m.m.
Sen ska jag förhoppningsvis sätta tänderna i den sista delen av mitt Buddhatavlaprojekt och måla klart den sista tavlan. Kanske ska jag försöka göra klart min svenskakrönika också, så har jag det ur världen.

Kommentarer
Postat av: isabella

du har alldelse för mycket fritid...

2010-05-05 @ 13:02:34
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida