previously on Helena's life

Jag har mina perioder då jag tycker det är kul att blogga, och jag har perioder då jag verkligen inte ids.
Nu har jag inte orkat. Varför vet jag inte. Det är ju inte precis som att jag haft fullt upp. Man kan summera
mina senaste veckor i:
- Sett klart Dexter säsong 3 och 4
- Hetssett America´s next top model (av någon anledning är jag besatt)
- Målat
- Gjort klart projektarbetet (!!!)
- Redovisat projektarbetet på Lillan
- Gjort klart alla andra läxor (dvs jag har varit alldeles för amibiös i skolan)
- Inhandlat nästan alla delar till examensoutfiten
- Jobbat
- Gosat med älsklingen
- Ätit sushi
- Sett alla andra serier som jag följer (vilket är HIMYM, Supernatural, OTH, Gossip girl, Vampire diaries)
- Tränat
- Kört bil

Jag har så lite skola nowadays att mina dagar blir en misär. Jag sover länge för att gå och sova tidigt så att
dagarna går. Jag lyckas inte leva särskilt bra. Jag vill bara att det ska bli december.

Nu har jag i alla fall införskaffat säsong 1-5 av Grey's anatomy, en serie jag inte följt men som jag nu ska ge en
chans. Snart är det examen men jag känner mig avtrubbad. Skippar nog festandet för allt går bara åt helvete när det kommer till sådana saker nu för tiden.
Valborg spenderade jag antingen skrålandes med Sara medan vi försökte översätta engelska sånger (slå mig bäbis en gång till!) och däckad i soffan i Jonathans gamla lägenhet. Åt helvete. Jag badade inte 1:a maj. Fegade ut. Vädret var faktiskt helt bisarrt.
Imorgon sticker päronen och då blir det FF i tre veckor framöver. Sen kommer älsklingen hem på torsdag och är hemma i hela 1 ½ vecka innan han far till öken och krigar.
Usch.

älsklingen


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kanske är besatt av topmodel för att det är korta modeller i år ;)

2010-06-18 @ 23:05:12
URL: http://cika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

Till bloggens startsida